Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

Utolsó módosítás dátuma: 2018.05.26.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása


A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Fejhallgató Szerviz jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Levelezési cím, üzletünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Bejegyző hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala
XVI. Kerületi Hivatala
Elérhetőség: +36 20 4924401
info@fejhallgatoszerviz.hu


Megvásárolható szolgáltatások köre

A Fejhallgató Szerviz elsősorban javítási szolgáltatásokat kínál. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között a fejhallgató javítás, fülhallgató javítás, headset javítás (hardver szaktanácsadás).

A szolgáltatások ára két költségből tevődik össze: alkatrész költség és munkadíj. Minden esetben egyedi árajánlatot adunk a javítás paraméterei alapján. Az előzetes árajánlat csak tájékoztató jellegű, pontos árajánlatot a javítandó eszköz vizsgálata után tudunk adni. Áraink bruttó jellegű árak, ÁFA-t nem tartalmaznak (alanyi mentes kisadózó).

A javítandó eszközök leadására és átvételére kizárólag üzletünkben van lehetőség, nyitvatartási időn belül.


A megrendelés folyamata

Szolgáltatásainkról üzletünkben személyesen tájékozódhat, vagy a honlapon keresztül küldött üzenetben, e-mailben és telefonon.

Amennyiben úgy dönt, hogy megrendeli a szolgáltatásunkat, azt személyesen teheti meg üzletünkben a javítandó eszköz leadásával. A javítandó eszköz leadásakor egy munkalapot kell kitöltenie, amin meg kell adnia a nevét és telefonszámát, áfás számla igénylése esetén a számlázási nevét és címét. Ezen adatok hiányában nem áll módunkban átvenni a javítandó eszközt. Az átvételi lap aláírásával Ön megrendeli a javítást, kijelenti, hogy ismeri és elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket és Adatvédelmi Szabályzatunkat.

A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Fejhallgató Szerviz jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.


Nem vállalunk felelősséget

Nem vállalunk felelősséget a javításra leadott eszköz szétszerelés során keletkezett sérüléséért, hogyha az alkatrészeket nem csavarok, hanem műanyag pöckök vagy ragasztás rögzíti.


Elkészült eszközök átvételi határideje

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A megrendelő a megjavított és a javíthatatlan eszközt egyaránt köteles átvenni a javítás elkészültét követő 1 hónapon belül, amennyiben a megrendelő ennek nem tesz eleget, azzal lemond róla – az át nem vett eszközöket kiselejtezzük.


Kötelező jótállás

A javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállás feltételeit a 16/1976. (VI. 4.) MT kormányrendelet határozza meg. Ennek értelmében a jótállási idő 6 hónap a következő kikötésekkel:

  • csak vállalkozó és fogyasztó (magánszemély) között érvényesíthető,
  • csak abban az esetben érvényesíthető, ha a javítás költsége meghaladja az anyagköltséget magában foglaló bruttó 20.000 forintos értékhatárt.

Mivel a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásai eszközönként nem haladják meg a kormányrendeletben meghatározott értékhatárt, kötelező jótállás nem vonatkozik rájuk.


Garancia

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról szóló blokk vagy számla bemutatásával.

A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik, ezen belül például:

  • leszakadt forrasztásra,
  • hibás bekötésre.

Amire a garancia nem vonatkozik, például:

  • a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
  • nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
  • alkatrész elhasználódására.
  • Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.

  • Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
  • Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.

Adatvédelem

A Fejhallgató Szerviz adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a fejhallgatoszerviz.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.


Panaszügyintézés lehetőségei

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677