A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe!


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Üzletünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Elérhetőség: info@fejhallgatoszerviz.hu
+36 20 4924401


Megvásárolható szolgáltatások köre

A Fejhallgató Szerviz elsősorban javítási szolgáltatásokat kínál. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között a fejhallgató javítás, fülhallgató javítás, headset javítás (hardver szaktanácsadás).

A szolgáltatások ára két költségből tevődik össze: alkatrész költség és munkadíj. Minden esetben egyedi árajánlatot adunk a javítás paraméterei alapján. Az előzetes árajánlat csak tájékoztató jellegű, pontos árajánlatot a javítandó eszköz vizsgálata után tudunk adni. A javítás költségeiről az alábbi oldalon olvashat:
Javítás költségei

A javítandó eszközök személyesen történő leadására és átvételére kizárólag üzletünkben van lehetőség, nyitvatartási időn belül.
Üzletünk

Áraink bruttó jellegű árak, ÁFA-t nem tartalmaznak (alanyi mentes kisadózó).


A megrendelés folyamata

A szolgáltatásokról üzletünkben személyesen tájékozódhat, vagy a honlapon keresztül küldött üzenetben, e-mailben és telefonon.

Amennyiben az általunk ismertetett információk alapján úgy dönt, hogy megrendeli a szolgáltatásunkat, azt személyesen teheti meg üzletünkben a javítandó eszköz leadásával. Átvételkor meg kell adnia a nevét és telefonszámát, áfás számla igénylése esetén egy számlázási nevet és címet. Ezen adatok hiányában nem áll módunkban átvenni a javítandó eszközt. Az átvételi lap aláírásával Ön megrendeli a javítást.

A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem rendelheti meg!


Garancia

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát vállalunk, tehát a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra.

A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik, ezen belül például:

  • leszakadt forrasztásra,
  • hibás bekötésre.

Amire a garancia nem vonatkozik, például:

  • a korábbi javítástól független hibára (hibajelenségre),
  • nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
  • alkatrész elhasználódására.
  • Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.

  • Pénzvisszafizetési garancia (avagy elállás joga) esetén a megrendelő a teljes munkadíjat visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
  • Javítási garancia esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további alkatrész költségek merülnek fel, azokat a megrendelő köteles megtéríteni, avagy a pénzvisszafizetési garanciát is választhatja.

Elállás joga

A megrendelő a javítandó eszköz leadásától számított 14 naptári napon belül kérheti az eszköz javítás előtti állapotának visszaállítását, amennyiben és amennyire az lehetséges. Tehát az új alkatrészek kiszerelésre kerülnek, ezek árát és a már kifizetett munkadíjat a megrendelő visszakapja.

Ez történhet a javítás elkészülte előtt is, viszont az eszköz javítás előtti állapotának visszaállítása nem határidőhöz kötött.


Panaszügyintézés lehetőségei

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677


Elkészült eszközök átvételi határideje

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A megrendelő a megjavított és a javíthatatlan eszközt egyaránt köteles átvenni az értesítést követő 1 hónapon belül. Amennyiben a megrendelő ennek nem tesz eleget, azzal lemond az adott eszközről: azt megsemmisíthetjük vagy alkatrészként használhatjuk fel más javításokhoz.


Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén lehet. A jogtulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó.


További információk

A javítás menetéről az alábbi oldalon olvashat egy részletes leírást:
Tudnivalók, javítás menete

Az alábbi oldalakon a szolgáltatásokkal és munkavégzéssel kapcsolatos
irányelveket találja: Szabályzat, Korrektség