A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe!


A javítás menetéről az alábbi oldalon olvashat egy részletes leírást:
Tudnivalók, javítás menete
Az alábbi oldalakon a szolgáltatásokkal és munkavégzéssel kapcsolatos
irányelveket találja: Szabályzat, Korrektség


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Üzletünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Számlaszám: 11773164-00058601
Bank: OTP Bank NyRt.
SWIFT kód: OTPVHUHB
IBAN: HU76117731640005860100000000
Elérhetőség: info@fejhallgatoszerviz.hu
+36 20 4924401

Megvásárolható szolgáltatások köre

A Fejhallgató Szerviz kizárólag szolgáltatásokat kínál, termékeket nem forgalmaz. Szolgáltatásaink közé tartozik a fejhallgató javítás, fülhallgató javítás, headset javítás (hardver szaktanácsadás).

A szolgáltatások ára két költségből tevődik össze: alkatrész költség és munkadíj. Minden esetben egyedi árajánlatot adunk a javítás paraméterei alapján. Az előzetes árajánlat csak tájékoztató jellegű, pontos árajánlatot a javítandó eszköz vizsgálata után tudunk adni. A javítás költségeiről az alábbi oldalon olvashat:
Javítás költségei

A javítandó eszközök személyesen történő leadására és átvételére kizárólag üzletünkben van lehetőség, nyitvatartási időn belül. Ezen kívül a javítandó eszközöket postázhatja is:
Üzletünk
Postai csomagküldés

Áraink bruttó jellegű árak, áfát nem tartalmaznak (alanyi mentes).


Szállítási díjak

Postai küldés esetén a postaköltség a megrendelőt terheli, azaz a javítás elkészültekor ki kell fizetnie a visszaküldés árát is.


A megrendelés folyamata

A szolgáltatásokról a honlapról küldött üzenetben, e-mailben, telefonon és minden egyéb a honlapon feltüntetett elérhetőségen keresztül érdeklődhet.

Amennyiben az általunk ismertetett információk alapján úgy dönt, hogy megrendeli a szolgáltatásunkat, először egyeztetjük Önnek az átvétel módját. Átvételkor meg kell adnia a nevét és telefonszámát, valamint egy számlázási nevet és címet. Amennyiben ezen adatokat nem hajlandó megadni, nem áll módunkban átvenni az eszközt. Az átvételi papír aláírásával Ön hivatalosan is megrendeli az adott szolgáltatást.

A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem rendelheti meg!


Garancia

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát vállalunk.

A garancia kizárólag a javított hibára vagy a javításból adódó hibára vonatkozik. A garancia igény akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő szabadon választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.
Pénzvisszafizetési garancia esetén a megrendelő a teljes munkadíjat visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.

Javítási garancia esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további alkatrész költségek merülnek fel, azokat a megrendelő köteles megtéríteni, avagy a pénzvisszafizetési garanciát is választhatja.

Garanciális javítás esetén a postaköltséget nem áll módunkban visszatéríteni, az szintén a megrendelőt terheli.


Elállás joga

Amennyiben a megrendelő a javítandó eszköz leadása után (javítás közben) meggondolja magát, és eláll a vásárlási szándéktól, vagy ha a megjavított eszköz átadásától számított 8 napon belül eláll a vásárlási szándéktól, továbbá ha eszközzel nincs garanciális probléma, a megrendelő az alábbi lehetőségek közül választhat:

a) Köteles megtéríteni a javítás addigi költségeit (megvásárolt alkatrész, elvégzett munka), és az eszközt visszakapja. Ez esetben a javításhoz szükséges meg nem vásárolt alkatrészeket és a hátralévő munkát értelem szerűen nem kell kifizetnie, az eszközt félkész állapotban kapja vissza.

b) Kérheti az eszköz javítás előtti állapotának visszaállítását, amennyiben és amennyire az lehetséges. Tehát az új alkatrészek kiszerelésre kerülnek, ezek árát és a már kifizetett munkadíjat a megrendelő visszakapja.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.


Elkészült eszközök átvételi határideje

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A megrendelő a megjavított és a javíthatatlan eszközt egyaránt köteles átvenni az értesítést követő 1 hónapon belül. Amennyiben a megrendelő ennek nem tesz eleget, azzal lemond az adott eszközről – azt megsemmisíthetjük vagy alkatrészként használhatjuk fel más javításokhoz. Az átvételi határidőn belül a megrendelő kérheti, hogy postán küldjük ki neki az eszközt, hogyha személyesen nem tudja átvenni.