Latkóczy Dávid vagyok, egyéni vállalkozó,
a Fejhallgató Szerviz tulajdonosa.
Fejhallgató javítással, fülhallgató és headset javítással foglalkozunk. A szervizelés amolyan hobbiként indult számomra.
Már a kezdetekkor azt tapasztaltam, hogy nagy igény van ezekre a hiánypótló szolgáltatásokra, ezért 2014-ben Budapesten, az Üllői úton nyitottam üzletet.

Kérjük olvassa el a javításokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat:


Miket javítunk?

fejhallgató szervizVezetékes fejhallgatók, fülhallgatók és mikrofonos headsetek garancián túli javításával foglalkozunk. Elsősorban kábeles hibákat javítunk, mint például kontakthiba, csatlakozó csere, kábel javítás, teljes kábelcsere. Eddigi munkáink közül néhány blogbejegyzés formájában megtekinthető ezen a honlapon.

Elsősorban az árlistán szereplő javításokkal foglalkozunk. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy a javítandó eszköz átnézése és a hibamegállapítás után magunk döntsük el, hogy vállaljuk-e az adott javítást vagy sem, attól függetlenül, hogy a javítandó hiba szerepel-e az árlistán.


Üzletünk, a Fejhallgató Szerviz

A javítandó eszközök leadása és átvétele kizárólag
személyesen, Budapesti üzletünkben lehetséges.

Üzletünk Budapesten, a Semmelweis klinikák metróállomás közelében található.

Üzletünk: 1082 Budapest, Üllői út 70. → Térkép
Nyitva tartás: Hétfőtől – csütörtökig 12 és 18 óra között
  • Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
  • Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.
  • Üzletünkben fizethet készpénzzel, illetve bankkártyával is.

Üzletünk


Fejhallgató javítás menete

A szervizbe behozott eszközöket igyekszünk már leadáskor átnézni, hogy a hibajelenség alapján megállapítsuk a hiba okát és így pontos árajánlatot tudjunk adni a javításra. De van úgy, hogy a leadott eszköz alaposabb átnézést igényel, amit csak később tudunk elvégezni, amikor a javítás sorra kerül. A hibamegállapítás díjtalan.


A javítandó eszközök leadásakor egy ilyen munkalapot töltünk ki:

Fejhallgató Szerviz munkalap

A javítás megrendeléséhez a megrendelőnek a munkalapon meg kell adnia a teljes nevét, telefonszámát, cég vagy vállalkozás esetén a számlázási nevet és címet. Továbbá aláírásával el kell fogadnia a Fejhallgató Szerviz ÁSZF-jét.

A munkalapra ráírjuk a leadás dátumát és a hibajelenséget, valamint a javítás módját és költségét is, amennyiben ezek már ismeretesek. A munkalap a szervizben marad, a javításra leadott eszközzel együtt egy zárt dobozba kerül.

A megrendelő egy aláírással hitelesített átvételi lapot kap, amelyet a megjavított eszköz átvételéhez be kell mutatnia. Az átvételi lapon szerepel a javításra leadott eszköz típusa, a leadás dátuma, a szerviz elérhetősége és nyitva tartása. Az átvételi lap hátoldalán feltüntetjük a javítás módját és költségét, amennyiben ezek már ismeretesek.

A munkalapon és az átvételi lapon egyaránt szerepel egy 10 jegyű azonosító szám. Átvételkor a megrendelő neve és az azonosító szám alapján keressük meg a megjavított eszközt.


Ha a javítás elkészült, illetve ha bármilyen további kérdés merülne fel a javítással kapcsolatban, akkor a munkalapon megadott telefonszámon keressük a megrendelőt. Fontos, hogy a munkalapot kitöltő és aláíró személy felel a javítással kapcsolatos döntésekért – abban az esetben is, ha a leadott eszköz nem az ő tulajdona.

Ha a javítás során korábban nem ismert újabb hibára derül fény, azt a munkalapra feljegyezzük. Ha a javítás költsége változik, abban az esetben telefonon egyeztetünk a megrendelővel, és a megbeszélteket a munkalapon rögzítjük. Ha a megrendelőt sikeresen kiértesítettük a javítás elkészültéről, az értesítés dátumát a munkalapon rögzítjük.


Fejhallgató javítás ára

Pontos árajánlatot csak a szervizben hibamegállapítás után tudunk adni. A hibamegállapítás díjtalan, és csak sikeres javítás esetén kell fizetni.

A komplett ár két költségből tevődik össze: alkatrészköltség + munkadíj.


Javítási idő

A javítás átfutási ideje átlagosan egy hét, vagyis a legtöbb javítás egy héten belül sorra kerül és elkészül.

A javítás időtartama függ az eszköz hibájától és attól, hogy a leadást követően mikor kerül rá sor, hány javítás van előtte. A hibás eszköz vizsgálata után igyekszünk tájékoztatni a megrendelőt a várható javítási időről, hogyha az hosszabb az átlagosnál.

A javításokat egy meghatározott szisztéma szerint végezzük: A leadott eszközöket nagyjából időrendi sorrendben javítjuk, tehát a korábban leadottak értelem szerűen hamarabb kerülnek sorra. Azonban a garanciális javítások elsőbbséget élveznek.

Ugyanakkor a javításra nem tudunk határidőt vállalni, mert nehéz előre megmondani, hogy az előtte lévő javítások pontosan mennyi időt vesznek igénybe.

Ha a javítandó eszköz leadását követően több mint 2 hétig nem keressük Önt, akkor valószínűleg hibás vagy nem olvasható az Ön által megadott telefonszám. Ilyen esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!


Átvételi határidő

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A javítás elkészültéről telefonon értesítjük a megrendelőt. A javítás elkészültét követő 16 nyitvatartási napon belül (ez általában 4 hétnek felel meg) mindenképpen át kell venni a megjavított eszközt. Hogyha a megrendelő ezen idő alatt nem veszi át az eszközt, akkor azzal lemond róla – az át nem vett eszközöket kiselejtezzük.


Bizonyos műveleteket csak saját felelősségre

Nem vállalunk felelősséget a javításra leadott eszköz szétszerelés során keletkezett sérüléséért, abban az esetben, ha az alkatrészeket nem csavarok, hanem műanyag pöckök vagy ragasztás rögzíti.


Garancia

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni 1 héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról kiállított blokk vagy számla bemutatásával.

A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik, ezen belül például:

  • leszakadt forrasztásra,
  • hibás bekötésre.

Amire a garancia nem vonatkozik, például:

  • a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
  • nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
  • alkatrész elhasználódására.
  • Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.

  • Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
  • Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.

Szakszerű munkavégzés

Kérem ne sértődjön meg, ha egy javítást nem vállalunk el. Igyekszünk csak olyan munkákat elvállalni, melyeket szépen meg tudunk oldani. Leginkább csak olyan javításokat, melyek szerepelnek az árlistán. Viszont sok olyan megkeresés érkezik, amihez nem értünk, vagy egyszerűen nem lehet “normálisan” megoldani az adott feladatot, amikor csak kókányolós, barkácsolós, nem túl szakszerű megoldások jöhetnek szóba.

A kókányolással az az alapvető probléma, hogy általában időigényesebb és nehezebb, mint egy normális javítás, mert kreatívnak kell lenni, egyedi megoldásokat kell kitalálni, mindamellett, hogy a végeredmény nem elég tartós vagy esztétikus, így a lelkiismeretes szervizesnek nincs képe a befektetett munkával arányos honoráriumot kérni érte.

Nem vállaljuk:
  • bluetooth-os fejhallgató vagy fülhallgató javítását
  • törött, hiányos vagy mechanikusan sérült fejhallgató javítását
  • áramköri hiba javítását, például vezeték nélküli vagy erősítős fejhallgatóban
  • micro USB csatlakozó cserét
  • mikrokapcsoló cseréjét fejhallgatóban, számítógép egérben, távirányítóban, stb.
  • többcsatornás fejhallgató teljes kábelcseréjét
  • fejhallgató vagy fülhallgató headset vezérlőjének javítását
  • hangfalak és hangszórók javítását
  • a honlapon illetve az árlistán nem szereplő egyéb eszközök javítását