Latkóczy Dávid vagyok, egyéni vállalkozó,
a Fejhallgató Szerviz tulajdonosa.
Elsősorban fejhallgató javítással, fülhallgató és headset javítással foglalkozunk. A szervizelés amolyan hobbiként indult számomra.
Már a kezdetekkor azt tapasztaltam, hogy nagy igény van ezekre a hiánypótló szolgáltatásokra, ezért 2014-ben Budapesten, az Üllői úton nyitottam üzletet.


Miket javítunk?

fejhallgató szervizElsősorban fejhallgatók, fülhallgatók és mikrofonos headsetek garancián túli javításával foglalkozunk. Eddigi munkáink közül jónéhány blogbejegyzés formájában megtekinthető ezen a honlapon.
További részletek: Szolgáltatások

Elsősorban az árlistán szereplő javításokkal foglalkozunk. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy a javítandó eszköz átnézése és a hibamegállapítás után magunk döntsük el, hogy vállaljuk-e az adott javítást vagy sem, attól függetlenül, hogy a javítandó hiba szerepel-e az árlistán.


Üzletünk

A javítandó eszközök leadása és átvétele kizárólag
személyesen, üzletünkben lehetséges.

Üzletünk Budapesten a Klinikák metróállomás közelében található.
Címünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Nyitva tartás: hétfőtől-csütörtökig 12:00 és 18:00 között.
További részletek: Üzletünk


Fejhallgató javítás ára

Pontos árajánlatot csak a szervizben hibamegállapítás után tudunk adni. A hibamegállapítás díjtalan, tehát csak sikeres javítás esetén kell fizetni.

A komplett ár két költségből tevődik össze:


Nem vállalunk felelősséget

Nem vállalunk felelősséget a javításra leadott eszköz szétszerelés során keletkezett sérüléséért, hogyha az alkatrészeket nem csavarok, hanem műanyag pöckök vagy ragasztás rögzíti.


Javítási idő

A javítás időtartama függ az eszköz hibájától és attól, hogy a leadást követően mikor kerül rá sor, hány javítás van előtte. A javítási időt meghosszabbíthatja például egy alkatrész beszerzése is. A hibás eszköz vizsgálata után igyekszünk tájékoztatni a megrendelőt a várható javítási időről, hogyha az hosszabb az átlagosnál.

A legtöbb javítás viszonylag hamar, a hibás eszköz leadását követően egy héten belül sorra kerül és elkészül.

A javításokat egy meghatározott szisztéma szerint végezzük: A leadott eszközöket nagyjából időrendi sorrendben javítjuk, tehát a korábban leadottak értelem szerűen hamarabb kerülnek sorra. Azonban a garanciális javítások elsőbbséget élveznek.

A javításokra nem tudunk határidőt vállalni, mert nehéz előre megmondani, hogy az előtte lévő javítások pontosan mennyi időt vesznek igénybe.


Átvételi határidő

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A javítás elkészültéről telefonon értesítjük a megrendelőt. A javítás elkészültét követő egy hónapon belül * mindenképpen át kell venni a megjavított eszközt. Hogyha a megrendelő az értesítést követő egy hónapon belül nem veszi át az eszközt, akkor azzal lemond róla – az át nem vett eszközöket kiselejtezzük.

* Következő hónap ugyan azon napjáig tároljuk. Például ha a javításra leadott eszköz január 10-én elkészült, akkor a megjavított eszközt február 10-én tudja utoljára átvenni. Ez az időpont a nyitvatartási időnek megfelelően módosulhat: ha nyitvatartási időn kívül esik, akkor a rá következő nyitvatartási nap alatt lehet utoljára átvenni a megjavított eszközt.


Garancia

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról szóló blokk vagy számla bemutatásával.

A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik, ezen belül például:

  • leszakadt forrasztásra,
  • hibás bekötésre.

Amire a garancia nem vonatkozik, például:

  • a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
  • nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
  • alkatrész elhasználódására.
  • Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.

  • Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
  • Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.

Nem kókányolunk

Kérem ne sértődjön meg, ha egy javítást nem vállalunk el. Igyekszünk csak olyan munkákat elvállalni, melyeket szépen meg tudunk oldani. Leginkább csak olyan javításokat, melyek szerepelnek az árlistán. Viszont sok olyan megkeresés érkezik, amihez nem értünk, vagy egyszerűen nem lehet “normálisan” megoldani az adott feladatot, amikor csak kókányolós, barkácsolós, nem túl szakszerű megoldások jöhetnek szóba.

A kókányolással az az alapvető probléma, hogy általában időigényesebb és nehezebb, mint egy normális javítás, mert kreatívnak kell lenni, egyedi megoldásokat kell kitalálni, mindamellett, hogy a végeredmény nem elég tartós vagy nem elég esztétikus, így a lelkiismeretes szervizesnek nincs képe a befektetett munkával arányos honoráriumot kérni érte.

Ennek tükrében (a teljesség igénye nélkül) az alábbi javításokat nem vállaljuk:

  • Törött fejhallgatók javítását
  • Kábel-kábelhez való összetoldását
  • DC dugók cseréjét
  • Áramköri javítást, ezen belül mikrokapcsoló cserét, USB aljzat cserét