Latkóczy Dávid vagyok, egyéni vállalkozó,
a Fejhallgató Szerviz tulajdonosa.
Fejhallgató javítással, fülhallgató és headset javítással foglalkozunk, valamint más elektronikai javításokat is vállalunk. A szervizelés amolyan hobbiként indult számomra. Már a kezdetekkor azt tapasztaltam, hogy nagy igény van ezekre a hiánypótló szolgáltatásokra, ezért 2014-ben Budapesten, az Üllői úton nyitottam üzletet.


Miket javítunk?

fejhallgató szervizFőként egyszerűbb elektronikai javításokat végzünk, például fejhallgatók, fülhallgatók és mikrofonos headsetek javítását, taxi szabadjelzők javítását. Audio kábelek készítésével és javításával is foglalkozunk. Minden megkeresésre szívesen válaszolunk. Eddigi munkáink közül jónéhány blogbejegyzés formájában megtekinthető ezen a honlapon.

Elsősorban az árlistán szereplő javításokkal foglalkozunk. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy a javítandó eszköz átnézése és a hibamegállapítás után magunk döntsük el, hogy vállaljuk-e az adott javítást vagy sem, attól függetlenül, hogy a javítandó hiba szerepel-e az árlistán.


Átvételi helyszínek és időpontok

  • Adja le üzletünkben
    Címünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
    A Klinikák metróállomás közelében, a hármas metró vonalán.
    Átvétel hétfőtől-csütörtökig 10:00 és 18:00 között.
    Itt nyitvatartási időn belül bármikor leadhatja a javítandó eszközt, nem szükséges időpontot egyeztetnie.

  • Postai csomagküldés
    Távolabbról postán lehet eljuttatni hozzánk a javítandó eszközöket, szintén csak előzetes egyeztetést követően.
    További részletek a postai csomagküldéssel kapcsolatban
    A postaköltség a megrendelőt terheli.

Fejhallgató javítás ára

Miután megvizsgáltam a javítandó eszközt, pontos árajánlatot tudok adni. A javítandó eszközök vizsgálata díjtalan, tehát csak sikeres javítás esetén kell fizetni.

A komplett ár két költségből tevődik össze:

  • alkatrészköltség
  • munkadíj

Alkatrészköltség

Itt megtekintheti a különböző alkatrészek árát:
Szerelhető csatlakozók fülhallgatóra, fejhallgatóra, headsetre
Szerelt fejhallgató és headset kábelek
Hangszórók fejhallgató javításhoz
A feltüntetett árak bruttó jellegű árak, a munkadíjat nem tartalmazzák.

Munkadíj

A munkadíj a hibától függ, ami meghatározza a javítás módját:
Árlista, szerviz munkadíjak
Hibakeresés fejhallgató, fülhallgató és headset javításkor


Javítási idő

A javítás időtartama függ az eszköz hibájától és attól, hogy az átvételt követően mikor kerül rá sor, hány javítás van előtte. A javítási időt meghosszabbíthatja például egy alkatrész beszerzése is. A hibás eszköz vizsgálata után igyekszem mindenkit tájékoztatni a várható javítási időről, ha az hosszabb az átlagosnál.

  • Vannak olyan javítások, melyek gyorsan elkészülnek, például a jack dugó cseréje. Az ilyen javításokat általában meg lehet várni az üzletben.
  • A bonyolultabb vagy hosszadalmasabb javításokat nem lehet megvárni, ebben az esetben csak leadni lehet a hibás eszközt.

A javításokat egy meghatározott szisztéma szerint végezzük: A leadott eszközöket időrendi sorrendben javítjuk, tehát a korábban leadottak értelem szerűen hamarabb kerülnek sorra. Azonban a megvárható javítások elsőbbséget élveznek, továbbá a garanciális javítások is.

A leadós javításokra nem tudunk határidőt ígérni, mert nehéz előre megmondani, hogy az előtte lévő javítások mennyi időt vesznek igénybe.


Átvételi határidő

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A javítás elkészültéről telefonon értesítjük a megrendelőt. Az értesítést követően egy hónapon belül mindenképpen át kell venni a megjavított eszközt. Hogyha a megrendelő az értesítést követő egy hónapon belül nem veszi át az eszközt, akkor azzal lemond róla – az eszköz szétszedésre kerül, alkatrészként használjuk fel más javításokhoz. Az átvételi határidőn belül a megrendelő kérheti, hogy postán küldjük ki neki az eszközt, hogyha nem tud érte jönni. Ilyenkor az alábbi módon járunk el: postai csomagküldés.


Garancia

Az általam megjavított eszközökre 7 nap javítási vagy pénzvisszafizetési garanciát vállalok.

Ez azt jelenti, hogyha az eszköz a javítást követő 7 napon belül újból meghibásodik, és Ön reklamációját vagy panaszát közli velem a honlapon megadott elérhetőségeken keresztül, szintén a javítást követő 7 napon belül, akkor újból megvizsgálom az eszközt. Ha az előzőleg megjavított hiba újból előjön, vagy ha eltérő hiba jön elő, ami kapcsolatban áll a korábban elvégzett javítással, akkor a javítás árát visszafizetem, vagy ha van rá lehetőség, térítés mentesen újból elvégzem a javítást, a megrendelő kérésének megfelelően. Tehát ilyenkor a munkadíjat nem kell újra kifizetni. Viszont garanciális javítás esetén ha a második javítás magasabb alkatrész költséggel jár, az alkatrész költségek különbözetét ki kell fizetni. A garancia kizárólag elektronikai hibák javítására vonatkozik.

A garancia nem vonatkozik:

  • a javítástól független hibára
  • a megrendelő tájékozatlanságából adódó félreértésekre
  • abban az esetben, ha időközben az eszközt valaki más próbálta javítani
  • alkatrész elhasználódásra, pl. törésre, szakadásra, stb.
  • nem rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibára, pl. leejtés, beázás, feszegetés, stb.

Emellett minden esetben igyekszem korrekt módon eljárni, és további segítséget nyújtani a megrendelőnek, ha valamilyen okból nincs megelégedve a munkámmal.


Postai csomagküldés

Távolabbról postán lehet hozzánk eljuttatni javítandó eszközöket, ez esetben a postaköltség a megrendelőt terheli. Fizetni banki átutalással kell a javítás elkészülte után, a visszaküldés előtt: a javítás árát és postaköltségként ugyan annyit, amennyiért Ön is feladta a csomagot. Fontos, hogy a küldeményen ne csak a név és cím legyen feltüntetve, hanem a telefonszám is.

A pontos cím, ahová a javítandó eszközöket előzetes egyeztetés után küldheti:
Fejhallgató Szerviz – Latkóczy Dávid
Budapest
Üllői út 70.
1082

Általában a kisebb fülhallgatókat is csomagként lehet feladni, bélelt borítékban. Ennek díja 1.500 forint körül szokott lenni.


Adatvédelem

Minden érdeklődőt arra kérek, hogy adja meg a teljes nevét és a telefonszámát is, amikor felveszi velünk a kapcsolatot. A telefonszám szükséges a javítás során esetlegesen felmerülő kérdések tisztázásához, valamint a gyors kiértesítéshez.

A kapcsolatfelvételkor megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük. A Szerviz Blog bejegyzései kizárólag a javításokat mutatják be, az eszközök tulajdonosait nem.


Kérem alaposan olvassa el az itt leírt információkat a javítással kapcsolatban. Ha nem tájékozódott megfelelően, ne hivatkozzon arra, hogy valamit nem mondtam el. A más oldalakon lévő hirdetéseim tájékoztató jellegűek, mindig a fejhallgatoszerviz.hu-n feltüntetett információk és feltételek a legfrisebbek, ezek vonatkoznak a javításokra.


Részlet az Általános Szerződési Feltételek-ből:

A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe!

Vissza a lap tetejére