Latkóczy Dávid vagyok, egyéni vállalkozó,
a Fejhallgató Szerviz tulajdonosa.
Elsősorban fejhallgató javítással, fülhallgató és headset javítással foglalkozunk. A szervizelés amolyan hobbiként indult számomra.
Már a kezdetekkor azt tapasztaltam, hogy nagy igény van ezekre a hiánypótló szolgáltatásokra, ezért 2014-ben Budapesten, az Üllői úton nyitottam üzletet.


Miket javítunk?

fejhallgató szervizFőként egyszerűbb elektronikai javításokat végzünk, például fejhallgatók, fülhallgatók és mikrofonos headsetek javítását, taxi szabadjelzők javítását. Audio kábelek készítésével és javításával is foglalkozunk. Eddigi munkáink közül jónéhány blogbejegyzés formájában megtekinthető ezen a honlapon.
További részletek: Szolgáltatások

Elsősorban az árlistán szereplő javításokkal foglalkozunk. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy a javítandó eszköz átnézése és a hibamegállapítás után magunk döntsük el, hogy vállaljuk-e az adott javítást vagy sem, attól függetlenül, hogy a javítandó hiba szerepel-e az árlistán.


Üzletünk

A javítandó eszközök leadása és átvétele kizárólag
személyesen, üzletünkben lehetséges.

Üzletünk Budapesten a Klinikák metróállomás közelében található.
Címünk: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Nyitva tartás: hétfőtől-csütörtökig 9:00 és 17:00 között.
További részletek: Üzletünk


Fejhallgató javítás ára

Miután megvizsgáltam a javítandó eszközt, pontos árajánlatot tudok adni. A javítandó eszközök vizsgálata díjtalan, tehát csak sikeres javítás esetén kell fizetni.

A komplett ár két költségből tevődik össze:

  • alkatrészköltség
  • munkadíj

Alkatrészköltség

Itt megtekintheti a különböző alkatrészek árát:
Szerelhető csatlakozók fejhallgatóra, fülhallgatóra, headsetre
Szerelt fejhallgató kábelek
Hangszórók fejhallgató javításhoz
A feltüntetett árak bruttó jellegű árak, a munkadíjat nem tartalmazzák.

Munkadíj

A munkadíj a hibától függ, ami meghatározza a javítás módját:
Árlista, szerviz munkadíjak


Javítási idő

A javítás időtartama függ az eszköz hibájától és attól, hogy a leadást követően mikor kerül rá sor, hány javítás van előtte. A javítási időt meghosszabbíthatja például egy alkatrész beszerzése is. A hibás eszköz vizsgálata után igyekszünk tájékoztatni a megrendelőt a várható javítási időről, főleg ha az hosszabb az átlagosnál.

  • A legtöbb javítás viszonylag hamar, a hibás eszköz leadását követően 1-2 munkanapon belül sorra kerül és elkészül.
  • A bonyolultabb és időigényesebb javítások elkészültére esetenként akár 1-2 hetet is várni kell.

A javításokat egy meghatározott szisztéma szerint végezzük: A leadott eszközöket nagyjából időrendi sorrendben javítjuk, tehát a korábban leadottak értelem szerűen hamarabb kerülnek sorra. Azonban a garanciális javítások elsőbbséget élveznek.

A javításokra nem tudunk konkrét határidőt ígérni, mert nehéz előre megmondani, hogy az előtte lévő javítások pontosan mennyi időt vesznek igénybe.

Figyelem, egy javítás átfutási ideje néhány nap vagy akár több hét is lehet!


Átvételi határidő

A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:

A javítás elkészültéről telefonon értesítjük a megrendelőt. Az értesítést követően egy hónapon belül * mindenképpen át kell venni a megjavított eszközt. Hogyha a megrendelő az értesítést követő egy hónapon belül nem veszi át az eszközt, akkor azzal lemond róla – az át nem vett eszközöket megsemmisítjük.

* Következő hónap ugyan azon napjáig tároljuk. Például ha a javításra leadott eszköz január 10-én elkészült, és a megrendelőt ugyan ezen a napon telefonon értesítettük, akkor a megjavított eszközt február 10-én tudja utoljára átvenni. Ez az időpont a nyitvatartási időnek megfelelően módosulhat: ha nyitvatartási időn kívül esik, akkor a rá következő nyitvatartási nap alatt lehet utoljára átvenni a megjavított eszközt.


Garancia

Az általam megjavított eszközökre 7 nap javítási vagy pénzvisszafizetési garanciát vállalok.

Ez azt jelenti, hogyha az eszköz a javítást követő 7 napon belül újból meghibásodik, és Ön reklamációját vagy panaszát közli velem a honlapon megadott elérhetőségeken keresztül, szintén a javítást követő 7 napon belül, akkor újból megvizsgálom az eszközt. Ha az előzőleg megjavított hiba újból előjön, vagy ha eltérő hiba jön elő, ami kapcsolatban áll a korábban elvégzett javítással, akkor a javítás árát visszafizetem, vagy ha van rá lehetőség, térítés mentesen újból elvégzem a javítást, a megrendelő kérésének megfelelően. Tehát ilyenkor a munkadíjat nem kell újra kifizetni. Viszont garanciális javítás esetén ha a második javítás magasabb alkatrész költséggel jár, az alkatrész költségek különbözetét ki kell fizetni. A garancia kizárólag elektronikai hibák javítására vonatkozik.

A garancia nem vonatkozik:

  • a javítástól független hibára
  • a megrendelő tájékozatlanságából adódó félreértésekre
  • abban az esetben, ha időközben az eszközt valaki más próbálta javítani
  • alkatrész elhasználódásra, pl. törésre, szakadásra, stb.
  • nem rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibára, pl. leejtés, beázás, feszegetés, stb.

Emellett minden esetben igyekszem korrekt módon eljárni, és további segítséget nyújtani a megrendelőnek, ha valamilyen okból nincs megelégedve a munkámmal.


Adatvédelem

Minden érdeklődőt arra kérek, hogy adja meg a teljes nevét és a telefonszámát is, amikor felveszi velünk a kapcsolatot. A telefonszám szükséges a javítás során esetlegesen felmerülő kérdések tisztázásához, valamint a gyors kiértesítéshez.

A kapcsolatfelvételkor megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük. A Szerviz Blog bejegyzései kizárólag a javításokat mutatják be, az eszközök tulajdonosait nem.


Kérem alaposan olvassa el az itt leírt információkat a javítással kapcsolatban. Ha nem tájékozódott megfelelően, ne hivatkozzon arra, hogy valamit nem mondtam el. A más oldalakon lévő hirdetéseim tájékoztató jellegűek, mindig a fejhallgatoszerviz.hu-n feltüntetett információk és feltételek a legfrisebbek, ezek vonatkoznak a javításokra.


Részlet az Általános Szerződési Feltételek-ből:

A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe!

Vissza a lap tetejére