Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
Utolsó módosítás dátuma: 2019.05.01.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása
A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Fejhallgató Szerviz jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.
Üzemeltetői adatok
Tulajdonos: | Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó |
Üzletünk, levelezési cím: | 1082 Budapest, Üllői út 70. |
Székhely: | 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12. |
Adószám: | 66303936-1-42 |
Nyilvántartási szám: | 33636688 |
Bejegyző hatóság: | Budapest Főváros Kormányhivatala XVI. Kerületi Hivatala |
Számlaszám: | 11709002-25984491 |
IBAN: | HU88117090022598449100000000 |
Számlavezető bank: | OTP Bank NyRt. |
SWIFT kód: | OTPVHUHB |
Elérhetőség: | +36 20 492 4401 info@fejhallgatoszerviz.hu |
Megvásárolható szolgáltatások köre
A Fejhallgató Szerviz elsősorban javítási szolgáltatásokat kínál. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között a fejhallgató javítás, fülhallgató javítás, headset javítás (hardver szaktanácsadás).
A szolgáltatások ára két költségből tevődik össze: alkatrész költség és munkadíj. Minden esetben egyedi árajánlatot adunk a javítás paraméterei alapján. Az előzetes árajánlat csak tájékoztató jellegű, pontos árajánlatot a javítandó eszköz vizsgálata után tudunk adni. Áraink bruttó jellegű árak, ÁFA-t nem tartalmaznak (alanyi mentes kisadózó).
A javítandó eszközök leadására és átvételére kizárólag üzletünkben van lehetőség, nyitvatartási időn belül.
- Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
- Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.
A megrendelés folyamata
Szolgáltatásainkról üzletünkben személyesen tájékozódhat, vagy a honlapon keresztül küldött üzenetben, e-mailben és telefonon.
Amennyiben úgy dönt, hogy megrendeli a szolgáltatásunkat, azt személyesen teheti meg üzletünkben a javítandó eszköz leadásával. A javítandó eszköz leadásakor egy munkalapot kell kitöltenie, amin meg kell adnia a nevét és telefonszámát, áfás számla igénylése esetén a számlázási nevét és címét. Ezen adatok hiányában nem áll módunkban átvenni a javítandó eszközt. Az átvételi lap aláírásával Ön megrendeli a javítást, kijelenti, hogy ismeri és elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket és Adatvédelmi Szabályzatunkat.
A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a Fejhallgató Szerviz jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.
Nem vállalunk felelősséget
Nem vállalunk felelősséget a javításra leadott eszköz szétszerelés során keletkezett sérüléséért, hogyha az alkatrészeket nem csavarok, hanem műanyag pöckök vagy ragasztás rögzíti.
Elkészült eszközök átvételi határideje
A javítandó eszköz leadásával és a munkalap aláírásával a megrendelő elfogadja szervizünk feltételeit, köztük az átvételi határidőt is:
A javítás elkészültéről telefonon értesítjük a megrendelőt. A javítás elkészültét követő 16 nyitvatartási napon belül (ez általában 4 hétnek felel meg) mindenképpen át kell venni a megjavított eszközt. Hogyha a megrendelő ezen idő alatt nem veszi át az eszközt, akkor azzal lemond róla – az át nem vett eszközöket kiselejtezzük.
Kötelező jótállás
A javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállás feltételeit a 16/1976. (VI. 4.) MT kormányrendelet határozza meg. Ennek értelmében a jótállási idő 6 hónap a következő kikötésekkel:
- csak vállalkozó és fogyasztó (magánszemély) között érvényesíthető,
- csak abban az esetben érvényesíthető, ha a javítás költsége meghaladja az anyagköltséget magában foglaló bruttó 20.000 forintos értékhatárt.
Mivel a Fejhallgató Szerviz szolgáltatásai eszközönként nem haladják meg a kormányrendeletben meghatározott értékhatárt, kötelező jótállás nem vonatkozik rájuk.
Garancia
A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról szóló blokk vagy számla bemutatásával.
Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni.
A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik, ezen belül például:
- leszakadt forrasztásra,
- hibás bekötésre.
Amire a garancia nem vonatkozik, például:
- a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
- nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
- alkatrész elhasználódására.
- Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.
A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.
- Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
- Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.
Adatvédelem
A Fejhallgató Szerviz adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a fejhallgatoszerviz.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.
Panaszügyintézés lehetőségei
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677